Share

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αποτελεσματικά στην προώθηση ενός προορισμού


«Η πιο αποτελεσματική διαφήμιση και προώθηση ενός προορισμού επιτυγχάνεται από τις εμπειρίες των επισκεπτών και τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης», σημείωσε ο Ντέμιαν Κουκ, διευθύνων σύμβουλος της e-tourism frontiers, μία από τις εταιρείες που συνεργάστηκαν στο σεμινάριο ψηφιακού τουρισμού (e-tourism) που πραγματοποίησε η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών (ΕΤΟΑΑ) και το Athens Convention Bureau (ACB).
Επιπρόσθετα ο κ. Κουκ ανέφερε ότι «οι πολυμεσικές εφαρμογές είναι απαραίτητες στην προσέλκυση επισκεπτών που συμβάλλουν στην προσωποποίηση των εμπειριών τους. Στο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, πάνω από 50 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, συμμετείχαν σε πρακτική διαδραστική εκμάθηση, σχετικά με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολυμεσικών εφαρμογών.
Στο σεμινάριο δόθηκε έμφαση στην ανάγκη παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών καθώς επίσης και στην ανάπτυξη και προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων ενός προορισμού ή μιας τουριστικής επιχείρησης μέσα από τα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο.

Πηγή: www.tovima.gr