Share

Στα 12,3 εκατ. η διαφημιστική δαπάνη του 2010




Σε 12.333.476,69 ευρώ ανήλθε για το 2010 η δαπάνη για τις εγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες και εκστρατείες του ΕΟΤ με σκοπό την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως προκύπτει από έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργος Νικητιάδης.
Από αυτά, τα 1.386.168,24 ευρώ δαπανήθηκαν σε ΜΜΕ του εσωτερικού και 10.947.308,45 ευρώ σε ΜΜΕ του εξωτερικού. Σύμφωνα πάντα με τον κ. Νικητιάδη, η αντίστοιχη δαπάνη το 2008 ανήλθε σε 74.320.269,09 ευρώ (20.144.437,19 ευρώ για προβολή σε ΜΜΕ του εσωτερικού και 54.175.831,90 σε ΜΜΕ του εξωτερικού).
Παράλληλα, διαβεβαιώνει ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ έχουν εκπονήσει και εγκρίνει γενικό πλαίσιο στρατηγικής προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού για την περίοδο 2011-2013. Όπως σημειώνεται, ο σχεδιασμός της νέας επικοινωνίας και στρατηγικής marketing δίνει έμφαση στη "στοχευμένη πολιτική" για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανά χώρα και σύμφωνα με συγκεκριμένες κατηγορίες τουριστών, αξιοποιώντας κυρίως το διαδίκτυο (visitgreece.gr, social media) και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Πηγή: www.ethnos.gr