Share

Χαλκιδική: Πρόγραμμα προβολής με προϋπολογισμό 200.000 ευρώ για το 2012


Πρόγραμμα δράσεων με προϋπολογισμό 200.000 για την ανάδειξη της Χαλκιδικής στην παγκόσμια τουριστική αγορά, θέτει σε εφαρμογή για το 2012 ο Οργανισμός Προώθησης Τουρισμού Χαλκιδικής. Σε συνέχεια των θετικών επιδόσεων τη φετινή χρονιά ο προορισμός, που παρουσίασε αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 5%-7% με τα έσοδα να διατηρούνται στα ίδια επίπεδα, έχει ήδη «κλείσει» τα συμβόλαια με tour operators για τη νέα χρονιά, ενώ πολλά ξενοδοχεία έχουν συμβληθεί και με διαδικτυακά sites κρατήσεων.

Ο προϋπολογισμός του Οργανισμού αποτελεί προϊόν των εισφορών των φορέων καθώς σε αυτόν συμμετέχουν η περιφερειακή ενότητα Χαλκιδικής, τα ξενοδοχεία, τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, το τοπικό επιμελητήριο και η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Ο Οργανισμός που συστάθηκε το 2009 και εξέλεξε νέο Διοικητικό Συμβούλιο στις αρχές του 2011. Στις δράσεις που προωθούνται είναι η έκδοση εντύπου - οδηγού για τη Χαλκιδική, το οποίο θα είναι έτοιμο το Νοέμβριο και θα διανεμηθεί στην τουριστική έκθεση World Travel Market του Λονδίνου, καθώς και τη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη. Επίσης μακροπρόθεσμα σχεδιάζεται η παραγωγή DVD παρουσίασης του προορισμού, καθώς και η δημιουργία ιστότοπου με πληροφορίες για τη Χαλκιδική (visit-chalkidiki.gr), με πρόβλεψη να λειτουργήσει και σαν site κρατήσεων στη συνέχεια. Στα εργαλεία για την τουριστική προβολή εντάσσεται και η έναρξη συλλογής στατιστικών στοιχείων, ενώ πρόκειται να υπάρξει συνεργασία του Οργανισμού με γραφεία δημοσίων σχέσεων στη Σκανδιναβία, την Ιταλία και τη Γερμανία.
Εν τω μεταξύ, συζητείται η περαιτέρω αξιοποίηση του γραφείου του Οργανισμού που λειτουργεί στην Αθήνα (Αμαλίας 34) από το 2010 και από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο να λειτουργήσει σαν ένα ευρύτερο εργαλείο δημοσίων σχέσεων. 

Πηγή: www.tovima.gr