Share

Με νέο logo και dvd η προβολή Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής

Το νέο brand name της Θεσσαλονίκης, με το οποίο θα ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, ώστε να γίνει γνωστή ως τουριστικός προορισμός και μέσω της ιστοσελίδας www.thessaloniki.travel.gr, προωθεί ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής της πόλης.
Το νέο λογότυπο, όπως και το brand name της πόλης, θα παρουσιαστούν εντός του Οκτωβρίου με στόχο νέες τουριστικές αγορές, αναβάθμιση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος και προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών.
Παράλληλα και η Χαλκιδική, παρόλο που είναι γνωστή σε ολόκληρη την υφήλιο, επιχειρεί «άνοιγμα» σε νέες αγορές, για την προσέλκυση περισσότερων και οικονομικά πιο εύρωστων τουριστών.
Σημαντικό εργαλείο σ' αυτήν την προσπάθεια αποτελεί το διαδίκτυο, καθώς η κράτηση τουριστικών καταλυμάτων μέσω Ιντερνετ έχει επεκταθεί με γεωμετρική πρόοδο τα τελευταία χρόνια. Σε πολλές περιπτώσεις ξεπερνά ακόμη και το 20% των διανυκτερεύσεων. Στην κατεύθυνση αυτή η νέα διοίκηση του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής της Χαλκιδικής, με πρόεδρο τον Γρηγόρη Τάσιο, πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων του νομού, αποφάσισε τη δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας, που θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει το αργότερο μέχρι την ερχόμενη τουριστική σεζόν, στη διεύθυνση: www.visithalkidiki.gr
Μέσα στο 2012 θα είναι έτοιμο ένα μικρής διάρκειας dvd, που θα παρουσιάζει τις ομορφιές και τα αξιοθέατα της Χαλκιδικής στις αγορές-στόχους, δηλαδή στις αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ρωσίας, των Βαλκανίων και των σκανδιναβικών χωρών. 

Πηγή: www.agelioforos.gr