Μετά από διαμαρτυρίες καταναλωτών, η Αρχή Θεμάτων Ανταγωνισμού της Ιταλίας επέβαλε στην αεροπορική εταιρεία Ryanair πρόστιμο που ξεπερνά το μισό εκατομμύριο ευρώ για «λανθασμένες εμπορικές πρακτικές».
Το πρόστιμο επιβλήθηκε στην αεροπορική εταιρεία για "αδιαφάνεια πολιτικής των ναύλων" και για "παραπλανητικές διαφημίσεις", γιατί σύμφωνα με τους καταναλωτές η εταιρεία ανακοίνωνε "τις δικές της προσφορές για τους ταξιδιώτες, που όμως ήταν ανεύρετες γενικώς".
Ένα άλλο παράπονο των καταναλωτών που οδήγησε την Αρχή Θεμάτων Ανταγωνισμού να επιβάλει πρόστιμο ήταν και η "αμέλεια" της αεροπορικής εταιρείας να δημοσιεύει τις απαραίτητες πληροφορίες για τις τιμές στα εισιτήριά της και ειδικότερα τις πληροφορίες για μεγάλη επιβάρυνση του ναύλου, στην περίπτωση που αυτός εξοφλείται με πιστωτική κάρτα.
Πηγή: www.enet.gr
Το πρόστιμο επιβλήθηκε στην αεροπορική εταιρεία για "αδιαφάνεια πολιτικής των ναύλων" και για "παραπλανητικές διαφημίσεις", γιατί σύμφωνα με τους καταναλωτές η εταιρεία ανακοίνωνε "τις δικές της προσφορές για τους ταξιδιώτες, που όμως ήταν ανεύρετες γενικώς".
Ένα άλλο παράπονο των καταναλωτών που οδήγησε την Αρχή Θεμάτων Ανταγωνισμού να επιβάλει πρόστιμο ήταν και η "αμέλεια" της αεροπορικής εταιρείας να δημοσιεύει τις απαραίτητες πληροφορίες για τις τιμές στα εισιτήριά της και ειδικότερα τις πληροφορίες για μεγάλη επιβάρυνση του ναύλου, στην περίπτωση που αυτός εξοφλείται με πιστωτική κάρτα.
Πηγή: www.enet.gr