Share

Στο στόχαστρο του Λιμενικού όσοι «ψαρεύουν» πελάτες

Eγκύκλιο με οδηγίες προς το προσωπικό των Λιμεναρχείων σχετικά με την αντιμετώπιση ζητημάτων που αφορούν την «άγρα» πελατών και την ελεύθερη κατασκήνωση, απέστειλε ο Επιτελάρχης του Λιμενικού Σώματος - Ελληνική Ακτοφυλακή, Αντιναύαρχος Γιώργος Βαλεργάκης.
Ειδικότερα, για την «άγρα» πελατών επισημαίνεται ότι σε σημεία μεγάλης συγκέντρωσης τουριστών το φαινόμενο παρουσιάζει έξαρση κατά τη θερινή περίοδο. Όπως επισημαίνεται στο έγγραφο «Η παραβατική αυτή δραστηριότητα, πέραν του γεγονότος της όχλησης των τουριστών, προκαλεί υποβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας. Είναι απαράδεκτο, παρουσία αστυνομικών οργάνων, ιδιοκτήτες ή υπαλληλικό προσωπικό ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ενοικιαζομένων δωματίων και διαφόρων μεταφορικών μέσων (ταξί, πλοίων κ.λπ.), να παροτρύνουν και να παρενοχλούν τους περιηγητές που καταφθάνουν σε μια περιοχή, προκειμένου αυτοί να δεχθούν ταξιδιωτική, μεταφορική ή άλλη υπηρεσία εστίασης, διαμονής ή ψυχαγωγίας».
Παράλληλα για την αντιμετώπιση του προβλήματος οι λιμενικοί θα πρέπει καθ΄ όλη τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου να διενεργούν εντατικούς και αυστηρούς ελέγχους και σε περίπτωση διαπίστωσης παραβατικής συμπεριφοράς να προβαίνουν στις προβλεπόμενες ενέργειες.
Για την ελεύθερη κατασκήνωση σημειώνεται ότι: «Η εγκατάσταση σκηνών ή η στάθμευση τροχόσπιτων πλησίον αρχαιολογικών χώρων, αιγιαλών και γενικά κοινόχρηστων χώρων, προσβάλλει και υποβαθμίζει το περιβάλλον και αλλοιώνει το φυσικό κάλλος των περιοχών, εγκυμονώντας κινδύνους πυρκαγιών και δημόσιας υγείας».
Οι λιμενικοί, σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα πρέπει να ενεργούν άμεσα για την απομάκρυνση των κατασκηνωτών.

Πηγή: www.tovima.gr