Οι ελλείψεις σε υποδομές αλλά και το νέο κανονιστικό πλαίσιο άρσης του καμποτάζ, το οποίο εξακολουθεί να μην είναι ευέλικτο, θεωρούνται τα κυριότερα αγκάθια για το πλήρες άνοιγμα της αγοράς της κρουαζιέρας στην Ελλάδα.
Όπως επισημαίνουν οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού, «η Ελλάδα προκειμένου να προσελκύσει περισσότερες κρουαζιέρες χρειάζεται σοβαρές επενδύσεις στις λιμενικές υποδομές, σταθερό κανονιστικό πλαίσιο και πιο αποδοτικό επιχειρηματικό κλίμα».
Οι εκπρόσωποι του κλάδου θεωρούν μεγάλο «αγκάθι» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα «την εμμονή της ελληνικής Πολιτείας» στην υπογραφή ειδικής σύμβασης με κάθε εταιρεία που διαθέτει πλοία υπό μη κοινοτική σημαία, προκειμένου να μπορεί να πραγματοποιεί κρουαζιέρες στον ελλαδικό χώρο με αφετηρία τον Πειραιά ή κάποιο άλλο λιμάνι (home porting).
Πηγή: www.tanea.gr
Όπως επισημαίνουν οι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού, «η Ελλάδα προκειμένου να προσελκύσει περισσότερες κρουαζιέρες χρειάζεται σοβαρές επενδύσεις στις λιμενικές υποδομές, σταθερό κανονιστικό πλαίσιο και πιο αποδοτικό επιχειρηματικό κλίμα».
Οι εκπρόσωποι του κλάδου θεωρούν μεγάλο «αγκάθι» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα «την εμμονή της ελληνικής Πολιτείας» στην υπογραφή ειδικής σύμβασης με κάθε εταιρεία που διαθέτει πλοία υπό μη κοινοτική σημαία, προκειμένου να μπορεί να πραγματοποιεί κρουαζιέρες στον ελλαδικό χώρο με αφετηρία τον Πειραιά ή κάποιο άλλο λιμάνι (home porting).
Πηγή: www.tanea.gr